Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Șase principii eficiente în email marketing

E-mailul este un instrument de marketing online care are potențialul de a ajunge la un număr foarte mare de persoane care sunt interesate de produsele sau serviciile dumneavoastră. Este probabil una dintre cele mai vechi metode de marketing și cercetare care continuă să demonstreze că poate fi foarte eficientă atunci când este folosită în mod corespunzător.

Desigur, trimiterea de e-mailuri excesive nu poate fi exact menționată ca fiind “eficientă”. Acest tip de comportament a dat e-mail marketing-ului o reputație proastă . Există, totuși, câteva principii simple pe care le puteți utiliza pentru a ajunge la mai mulți potențiali clienți.

Personalizare conținut și subiect în e-mail marketing

Într-un articol despre experimentele de marketing, există un citat excelent care ne însumează obiectivul cu fiecare e-mail, și anume:
” În marketing, nu ar trebui să existe un astfel de lucru ca un mesaj general, acest mesaj fiind comunicat cu un scop, acest obiectiv ar trebui să dicteze tot ceea ce spunem, acest scop ar trebui să influențeze, chiar să constrângă, fiecare cuvânt pe care îl spunem”.

Subiectul dumneavoastră ar trebui să fie concret cu privire la ceea ce vor primi prin deschiderea e-mailului, atunci conținutul trebuie să fie specific cu privire la ceea ce oferiți. Amintiți-vă că nu încercați să vindeți produsul sau serviciul cu acest e-mail. Trebuie să lăsați site-ul dumneavoastră să facă acest lucru. Prin urmare, oferta dumneavoastră trebuie pur și simplu să fie suficient de specifică pentru a le da un motiv să acceseze site-ul dumneavoastră.

Faceți o ofertă specifică  către publicul potrivit

Puteți avea conținut și subiect personalizat, dar nu va avea un impact prea mare cu publicul greșit.
O campanie de e-mail marketing trebuie să aibă o audiență bine definită pentru atragerea clienților doriți, fară a trimite inutil e-mail celor ce nu sunt interesați de serviciile sau produsele dumneavoastră. Puteți ajunge imediat la un public imens prin intermediul unei campanii de e-mail, trebuie doar să definiți în mod clar publicul respectiv și să convingeți destinatarii cu conținut de calitate pentru a deveni potențiali clienți.

Responsive Mobile first și simplitatea în design

Momentan 8 din 10 oameni folosesc telefonul mobil să acceseze internetul, iar în ultimul an rata de deschidere a e-mailurilor a fost cu 68% mai mare pe mobil decât anul precedent, așadar un e-mail care arată bine pe Outloook dar nu e responsive mobil pe Gmail (cel mai mare furnizor de email de pe glob), e o pierdere imensă în potențialul marketing-ului.

Un e-mail e ca o pagină web, deci primește principiul designului aplicat la website-uri, doar ce e valoros contează, experiența omului în contact cu brandul dictând calitatea design-ului. E mai bine să fie prezent un singur buton spre o singură acțiune dorită, decât 3 cu obiective diferite.

Dorești sa începi și tu o campanie de e-mail marketing pentru compania ta ?

Contacteaza-ne acum pentru serviciul nostru de calitate!

CONTAZCTEAZĂ-NE ACUM!

Abonarea cu permisiune

Pe lângă faptul că achiziția bazelor de date nu e în “sfera legală”, consecințele folosirii ei sunt rezultate scăzute, buget și timp investite ineficient, plus respingerea în loc de empatizarea cu brandul implicat. E ca și cum ai băga cu forța o persoană din stradă direct în magazin și ai obliga-o să cumpere ceva… probabil câțiva vor fi convinși, dar asta nu e business sănătos pe termen lung, nu!?

Nu așteptați să obțineți rezultate din prima

Nu vă așteptați la rezultate din primul e-mail.  Marketingul prin e-mail este ca orice alt element al marketingului online, ceea ce înseamnă că trebuie să vă bazați pe analize, mai degrabă decât pe ipoteze. După cum vedem, măsurarea cifrelor a devenit activitate principală în marketingul digital, implicit și a e-mailurilor trimise. E mai mult decât important să analizezi toate statisticile posibile, de la procentul de deschideri și clickuri, până la CTOR (unique click to open rate) sau chiar care a fost, vizual vorbind, partea din e-mail cea mai atractivă pentru abonați pentru a îmbunătăți designul mailurilor. Până la urmă, dacă nu poți măsura nu poți optimiza, nu!?

Creati un mesaj clar

De la titlu la conținut și imagini, trebuie să vă asigurați de valoarea pe care o oferiți cititorului. În lumea SEO, vorbim adesea despre modul în care aveți doar câteva secunde pentru a capta atenția clienților odată ce au intrat pe pagina dumneavoastră . Aceeași metodă se aplică și prin email marketing, dar într-un mod puțin diferit.

Când cineva ajunge pe site-ul dumneavoastra, să presupunem că aceștia au avut cel puțin un interes în produsele / serviciile / conținutul oferit, deoarece au căutat în mod activ și au făcut clic pe paginile site-ului. Când cineva deschide un e-mail, se așteaptă să-i captații atenția destul de repede, pentru a apela la dumneavoastră. Dacă valoarea conținutului este bună, veți avea șanse mari de a converti un cititor casual la un client serios.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.